A Personal Message to my Danish Friends…..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

The Danish fields 2014.

Kære danske venner.

Dette gælder specielt for jer. Jeg er blevet spurgt om, hvordan jeg kan modtage støtte fra Danmark til det arbejde, som Herren har kaldt mig til i Afrika. Det er blevet arrangeret sådan, at hvis I ønsker at støtte mig finansielt, kan I gøre det gennem City Kirken, Taastrup. Linket står nederst på siden og vil føre jer til en side på City kirkens webside. For at støtte det arbejde, jeg laver, skal I bruge ordet ”Rejoice” på listen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

The fields are ripe to harvest… the wheat growing together with the tares… the wheat bowing in humility as a sign of readiness, the tares stand proud. The Danish Fields 2014

Det virker – Jeg har allerede modtaget støtte derigennem. På min opgørelse vil den fortælle mig, at jeg har modtaget støtte fra City Kirken, men jeg kan ikke se andet end det, så hvis du ønsker at støtte mig anonymt, er det metoden, for jeg kan intet se om, hvem der sender penge. MEN hvis du gerne vil lade mig vide, HVEM du er – så vær venlig at sende mig en personlig mail enten til joyce.brandt56@yahoo.co.uk eller som en privat besked på Facebook.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wall of Blue Iris on parade for me Denmark 2014

Jeg håber på at være i Danmark i Januar eller Februar måned – ca. 4 – 6 uger. Det er min plan at registrere min eneste adresse i verden i Danmark. Siden jeg opgav min adresse på Malta, har jeg følt, at jeg igen skulle registrere mig i Danmark, så jeg tager imod tilbuddet fra Debbie og Simon Svarre om at bruge deres adresse i Taastrup. Dette vil så give mig mulighed for at åbne en bankkonto igen i Danmark – som også vil gøre det nemmere for dansk støtte uden det nuværende valuta omvekslingssystem i England.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

The King’s Garden, Copenhagen 2014

I de uger ønsker jeg også at rejse rundt og besøge så mange af jer som muligt. Hvis I skulle ønske, at jeg fortæller om arbejdet i enten kirken, smågrupper eller ved kaffebordet eller endda som et seminar – så må I venligst lade mig vide, hvordan jeg kan hjælpe jer. I skal endelig være frimodige og skrive til mig og spørge om mere specielle ting. Jeg underviser og prædiker, hvis I er interesserede.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

How beautiful the way God clothes the fields of the valley! Danish fields 2014

Jeg ser frem til at se jer alle sammen igen.

Med de kærligste hilsener fra – Joyce Brandt

(Translation by Tove Petersen)

Link: http://www.citykirken.dk/kontakt/betaling/

Mange tak til City Kirken – Taastrup!

About joycebrandt56

I am 57 yrs old, divorced and happily living a single life. I am an author and a singer enjoying Smooth Jazz, Swing, Ballads, Praise and Worship. I am a born again believer and have made Jesus my Lord and Saviour... I am a prodigal returned, with a heart to live my life for Him alone!
This entry was posted in Contact and Support, Denmark. Bookmark the permalink.

1 Response to A Personal Message to my Danish Friends…..

  1. Ellinor Quist Stig says:

    Dear Joyce! Just a little note! Have you checket out how it will funktion for you with gifts and the Danish tax if you get your adr. In DK? I don’t have any idea!!! Just so you don’t get problems! Now I will read your newsletter! I will write more later!

    Love from ELLINOR

    Sendt fra min iPad

    > Den 30/06/2015 kl. 12.09 skrev Joyce Brandt 56 : > > >

Leave a comment